Modernizacja instalacji odpylania
20 marca 2012 w siedzibie PEC S.A. przy ul. Energetyków 1 podpisano umowę dotyczącą „Modernizacji instalacji odpylania spalin dla instalacji energetycznego spalania miału węglowego”. Umowa realizowana będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
W imieniu zarządu województwa umowę podpisał Andrzej Jakubowski wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego, PEC S.A. reprezentował Cezary Arciszewski Prezes Zarządu. Przedsięwzięcie realizowane na wskutek powyższej umowy dotyczyć będzie wymiany instalacji odpylania spalin powstających przy produkcji energii cieplnej na nowoczesną. Pozwoli ono spełnić obowiązujące od 2016 roku normy w tym zakresie. Inwestycja zapewni zmniejszenie emisji pyłów do atmosfery o ok.60%.
Nakłady na przedsięwzięcie szacowane są na poziomie 1.380.000 złotych. Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosić będzie ok. 800.000 złotych, tj. prawie 60% kosztów całego przedsięwzięcia. Pozostała kwota pochodzić będzie ze środków własnych spółki.
PEC S.A. dostarcza energię cieplną do ponad 7 tysięcy mieszkań w Policach zamieszkałych przez ok. 22 tysiące osób. Z usług firmy w zakresie zaopatrzenia w ciepłą wodę oraz ciepło użytkowe korzysta wiele szkól, instytucji jak i innych obiektów. 100% akcji w firmie posiada Gmina Police.
« poprzednia | następna » |
---|